nattetid

Har haft jätte roligt ikväll men kände tt de var dags att gå in på rummet då jag börjar åtta imorgon och de är faktiskt därför jag är här.. Har föreläsning imorgon så de känns som jag måste vara lite fokuserad iaf. Har startat igång ett grupparbete och de känns som man börjar få lite lite lite koll på vad som gäller, idag åtminstone ^^ På måndag ska klassen iväg på någon form av övernattning någonstans i Övik?! .. Ska bli roligt att få lära känna klassen ordentligt, min grupp står för aktiviteter för kvällen och vad roliga grejer vi kommit på.. haha kommer bli riktigt roligt.

Nej men om jag ska lägga ner de här nu och faktiskt sova lite (a), kan vara en idé..

Hörs mer imorgon, hoppas ni mer bra. Tänker på er hela tiden.
Jag trivs jätte bra, men kan inte låta bli att längta hem ..

Kiss'än ..

Kommentarer
Postat av: elleeeeeeeeeeeeeeen!

Jag längtar efter dig min skatt! Vi är inne på rätt månad nu iaf. Känns skönt att veta att du trivs. <3



eeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiin! (det är ju dessutom på norrländska kom jag på!)

2009-09-03 @ 10:02:08
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: mitt sveeeeeeeeeeeeein

jag längtar så mycket efter dig :'( det är tomt utan min feia! jag tänker på dig hela tiden! och imorgon ska sveinet dricka vein, utan sin fofa :( so sad! du är bäst

2009-09-03 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0