Onsdag

Vi kämpar på med tentaplugget som galningar och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att vi sätter den! Vad jag skulle må då! Längtar till fredag eftermiddag när allt är över. Vi ska fira att vi gjort tentan med middag och utgång. Men för mig blir de nyktert. Alldeles för mycket av de goda på senaste och jag vet att jag faktiskt är en rolig prick vare sig med alkohol i kroppen eller ej ;) .. Helgen ska bli så grymt skön, har inget att plugga förutom att läsa en pocket bok som jag tror är bra till seminariumet nästa fredag. Jag ska städa, tvätta och bara sega. Gud så underbart, hoppas på en filmkväll eller bio på lördag så de ska bli så underbart efter allt slit under de här fem veckorna. Förtjänar faktiskt att inte göra någonting! Ikväll är de tjejkväll på stan, de är kvällsöppet på de flesta butiker bjuder på rabatter och Gina Tricot öppnas också upp. Ska försöka hålla i mina pengar för de är nästan skamligt hur mycket pengar jag gjort av med på mindre än en vecka. Men men, mycket var ju och andra sidan födelsedagspengar och de är ju faktiskt pengar som ska handlas till sig själv (a) och jag är ju bra på det, handla till mig själv alltså .. haha, efter de ska jag och Maja kika på säsongstarten av Greys, vi vart helt hispiga idag när vi kom på att de börjar idag, haha som vi längtat! .. Imorgon är de dagen innan tentan så de är ganska uppenbart vad jag ska syssla med då. Jag och papper och böcker och en press på att mata in skiten i skallen och hoppas att de fastnar där. Wish me luck!

Pussopuss eran fia!
P.s i love you!

Kommentarer
Postat av: jenna

lycka till på tentan :D

2009-09-30 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0