slitagetisdag

Herregud vilken dag, gruppen och jag har pluggat på som idioter! Mycket vart gjort trotts att energin inte fanns tidigare så jävlar gick de an! Imorgon är de små detaljer som ska göras och föreberedelser inför den muntliga presentationen på Måndag. Det känns bra, jag gillar min grupp! Och Emmelie lyckas få oss till asgarv mest hela tiden med sjuka dialekter, ja gudarna ska bara veta! Efter morgondagens plugg ska jag försöka ta mig hem och plugga enskilt för de hamnar lite i kläm nu när grupparbetet tar sådan tid. Efter de ska jag PACKA! Hööör ni?! PACKA! åååh, jag kommer packa med sån glädje, IM COMING HOME! .. Min fina Madde ska bjuda på middag och vips så sover jag och sen är de torsdag. Som jag längtat efter den här torsdagen. Min fina födelsedags torsdag, min fina hemgångs torsdag! mihi .. Nu sitter jag här nyduschad och nästintill död, känns nästan så ^^ Ska försöka plugga lite grann innan jag dyker ner i sängen, lovley!



MJAU PÅ DEN! haha


Och ni, vi ses ju fan snart :'D mina fina fina fina änglar
Pussopuss eran fia!

Kommentarer
Postat av: jenna

Jaaa :D bara två dagar kvar ! Guu va jag längtar , Milo gör det också tror jag :)



Vi 3 föralltid hihi :D ÄLSKAR DIG MIN FIIIJA <3

2009-09-22 @ 22:47:55
Postat av: jasmine

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR

2009-09-22 @ 23:33:17
Postat av: ellen

SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART

2009-09-23 @ 10:00:42
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: Nadja.

Tääänk hur länge du väntat på den här torsdagen! Jag kom ihåg när vi satt och snacka om när du äntligen skulle hem igen och då hade du inte ens åkt än!haha Snaaaaaaart :D <3<3

2009-09-23 @ 12:21:14
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0