snart helg!

Hej alla mina fina. Idag borde jag få en jävla massa poäng för min duktighet, har tvättat i flera timmar och till min förvåning gick de galant (; Har även rensat mitt avlopp, mindre kul när de mer eller mindre är Nisses (gamla snubben som bodde här innan) skit som man ska stå och rensa upp. Men men, nu kan jag duscha utan att de blir översvämning iaf :) Dagen i sig har varit lite sisådär, halvt bakis då jag och Maja drack alldeles för mycket vin igår och fick för oss att vi skulle gå ner till Olles och dansa. Angående de så hade vi skoj och jag får skylla mig själv idag. Grupparbetet börjar rulla på bra och de känns skönt att allting börjar falla på plats. Hade en grym föreläsning igår och jag förstod faktiskt vad karln pratade om, de har nämligen inte hänt sen jag kom hit ^^

Snart helg, ska bli skönt. Imorgon ska jag och kära Micke på fest hos någon vän till honom, de blir nog kul. De mesta är roligt med Micke (; Lördagen består av massor med plugg och sedan lite klassträff med bowling på kvällen. Söndagen plugg.. Känns som de blir en bra helg, oj vad jag ska passa på att sova ut! :)

Bjuder på min favorit låt just nu, ENJOY!
Här ska de läsas lite om socialt arbete sen sängen. :)
pussopuss eran fia, tänker på er varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0