back to reality

måndag och tillbaka i övik. Denna kombo gör så att de suger ganska duktigt. Grät ut hela östersjön som vanligt när jag skulle bege mig tillbaka. Jag vill inte bo här. Men men det är vad det är. Har hängt med Maja och Emmelie som gör det här ställer så mycket lättare att vistas på. Hade världens bästa vistelse hemma som jag kan vara lite glad åt, har skrattat som ett as och partat som riktiga svein. Fan vad mina vänner är bäst. Nu sitter jag och väntar på att Ellis ska langa över alla bilder från alla påskbravader sen sova på det. Seminarium imorgon och som vanligt inte förberedd. Fick iaf tillbaka gamla arbeten idag, godkänd och klart. Grymt skönt, en komplettering på min och Majas hemtenta men de kirrar vi utan problem.

Det är damråttor i hela mitt rum och jag håller på att få andnöd. :)
GODNATT.

bajsblogg, går aldrig att sätta in bilder. Eftersom jag är den sämsta bloggar'n ever så tänkte jag roa er med det iaf. men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0