Grattis mitt hjärta!

Vart spontanbio ikväll, de var mys. Filmen var en total besvikelse dock, remember me imponerade inte på mig. Helt okej film men inte mer än så, den var ju helt handlingslös?! .. men men, nu sitter jag i min säng. Borde orka gå och ta bort sminket men de känns som världens projekt. Den här ensamma stunden känns ganska tung.. Faen vad jag ska längta hem hela tiden, var ju hemma nyss??? Mest för att jag skulle vilja krama om min Nadjasis som fyller 20 nu.. Grattis hjärtat, det gör ont i hela mig att jag inte får vara med dig nu. Dum man är som sätter på världens deppmusik på det också, nej nu har jag inget mer och säga, ska sluta innan jag blir alltför ledsen.

Som vanligt går det inte att få in bilder i den här jävlasatansapbloggen. Så jag avslutar med
HAPPY B-DAY BABY, glöm aldrig att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0