i brist på annat

SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Nadja
SMS: Dudd
Sång du lyssnade på: Nostalgi, svenska rapplåtar går på repeat
Gången du grät: Några dagar sen

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej, och vadå dejt? Middag&bio?!
Varit deprimerad: Deprimerad är väl och ta i, men varit riktigt trasig många gånger
Varit så trött att du somnat sittandes: Det tror jag inte

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej inte i år, en drös förra året dock.
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, ja det är härligt det.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Alla mina hjärtan som finns i mitt är äkta.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, de är klart?
Kysst en kompis: Ja, hångelfest med tjejerna under mina unga år..

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Ja, det tror jag nog..
Hur många barn vill du ha: Två
Har du några husdjur: Två kissekatter hemma på tvärvägen, Ziggy Stardust och Buzz Lightyear
Vill du ändra ditt namn: Har alltid velat ha mitt andra namn som förstanamn, Mathilda.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fick en överraskningsfest som min mams anordnat.
Vilken tid vaknade du idag: Typ nio
Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt vid datorn
Någonting som du längtar till: Valborg och sommarlov
Senaste gången du träffade din pappa: Cirka två veckor sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag fick bo hemma
Vad lyssnar du på just nu: Beväpnad tjockis - vi ses i sommar
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jag tror fan inte de!
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är för lat för att gå och fixa mat då jag är aphungrig

OM DIG:
Vad är ditt namn: Sofia
Singel/upptagen: Singel  
Stjärntecken: Våg
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Ekillaskolan
Gymnasie: Arlandagymnasiet
Högskola: Umeå universitet
Hårfärg: Går mot de blondare hållet igen!
Långt eller kort: Långt
Längd: 165 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Men vad hemskt, jag kommer inte på nått? HAHA
Piercings: Nej
Tatueringar: Två stycken
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Polyperna
Piercing: Naveln, men den tog jag bort nyligen
Tatueringen: Mina fyra syskons namn på ryggen
Bästa vän: Nicole skulle jag tro eftersom vi känt varandra sen fyra års ålder
Sporten du spelade: Korpen innebandy, gills de? (;
Husdjur: Vettetusan, vi har haft hamstrar, marsvin, kaniner, katter. Vet inte vad som vi hade först
Vaccination du minns: who knows?
Konsert: Markoolio
Förälskelse: Min första riktiga kärlek, Oliver
Alkohol du drack: Drack vodka blandat med cocacola vintern 04, spydde kebab på Jennas toa senare på kvällen

JUST NU:
Äter du: Inget, men ska strax trycka i mig lite pastasallad 
Dricker du: Nada där heller
Är du på väg att: Kirra maten
Lyssnar du på: Musik och Gordan Ramsey på tvn
Väntar du på: Bättre tider?

DIN FRAMTID :

Vill du ha barn: Absolut
Vill du gifta dig: Ja, jag vill vara en prinsessa för en dag
Karriär i åtanke: Pluggar till socionom

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Yngre eller äldre: Kvittar faktiskt, så länge det inte är ett litet litet barn
Romantisk eller spontan: Förhoppningsvis är jag lite av båda
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Är nog mer känslig än okänslig, vem vill vara okänslig lixom?
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något sjukt spontant: Kanske inte SJUKT spontant riktigt
Haft sex på första dejten: Men snälla dejtar folk äns i Sverige? Så nej jag har inte nuppa på första dejten
Krossat någons hjärta: Det hoppas jag att jag inte har..
Har någon krossat ditt hjärta: Ja
Har du blivit arresterad: Ja
Dissat någon: Men ja
Gråtit när någon dött: Fruktansvärt mycket
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej men min fru gör de lite svårt att veta vart gränsen går. haha!

TROR DU PÅ:
Dig själv: Mer och mer
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Tror de krävs lite mer faktiskt
Himlen: Ja
Tomten: MEN LÄTT!
Att kyssas på första dejten: Men de var ett jävla tjat om dessa dejter
Änglar: Vi har ju Milo, vårt änglahjärta

SVARA ÄRLIGT: 
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Haha eh nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jag hoppas det, jag är en sucker for love
Vad kan du verkligen inte leva utan: Ska vi snacka om materiella ting så vill jag inte leva utan min dator och telefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0