lagbokshelvete.

Tenta imorgon och som rubriken lyder så tror jag det går skepprentåthelvete. Men man kan ju hoppas på de bästa. Har förövrigt känt mig risig, vet inte om de är visdomstanden som lyckas smärta skallen också så jag gick och tröstshoppade ett par klackisar istället. Oj så fina dem var! Känns sweet.

Nicole och hennes man har begett sig mot varmare breddgrader. JAG ÄR AVIS. Känns faktiskt riktigt tungt att komma hem till Märsta utan min Cole.. Men men jag hoppas hon får de toppen och skyndar sig hem igen! Sen har vi tolv hela veckor att hänga på i sommar. Can't wait till sommarlooovet nu!

Får åka bil hela vägen hem imorgon med Dudd & Maria, jag bugar och tackar för det! Känns riktigt skönt. Men nu ska jag måla naglarna för att sen stupa i säng. Jag är helt körd idag.

Nattinatti och ps, jag får fan komma hem imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0