pain is temporary, glory is forever

Jag och Kajsa tog oss till skolan för att försöka förstå juridiken lite iaf, men inte vart vi smartare av det. Just nu känns de omöjligt. Men ska plugga hela helgen och måndag, tisdag så får vi hoppas att det lossnar tills tentan på onsdag. (: Imorgon får vi pengar, thank you lord. Det är efterlängtat de. Så imorgon ska vi på en shoppingrunda innan Emmelie åker hem över helgen. De suger lite enligt mig. Sen ska vi till systemet och äta god middag med Bajjan min för att sen gå ut och svira. Blir nog toppen de!

Btw har jag bränt sönder mitt fejs, men hellre röd än att se ut som mjölk. :-)
Nu ska jag kika film innan jag går och nannar. Puussopuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0