snor från Forni

snor lista från Forni då jag inte har något roligt att skriva, seminarium hela tiden. suger. Smoothie i solen med flicksen och filmmys ikväll. Puuuss!

10 FAVORITER
Färg:
Svart
Mat: Pasta, lax, wook och ALLTID ALLTID tomater!
Band: Nä, vette fan
Film: The Notebook
Bok: Tragiska självbiografiska böcker 
Sport: Står gärna i djurgårns klacken och gapar till ett derby
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Blåbär och choklad
Tid på dygnet: Kväll, definitivt inte morgon

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Förvirrad, sjukt mycket olika känslor. Glad men samtidigt väldigt ledsen.
Smak: Ingen smak, jag är jävligt hungrig dock. Korvstroganoff ska lagas. 
Kläder: Mjukisar
Bakgrund: Spotify, nu Jason Derulo - in my head
Nagellack: Mint grönt
Tid: 17.28
Omgivning: Min lilla cell.
Irritationsobjekt: Alla seminarium som äter upp mig inifrån. Jag HATAR juridik.

5 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: ja
Badat naken: Nääe
Varit med på TV: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Nästan alla av mina vänner. Men framförallt mamma, Jenna, Ellis och Lillan, crap nu vart de fyra!
Du tycker om: Tycker om några fler än tre men för tillfället hyllar jag mina övikstjejer som gör att jag överlever här, Maja, Emmelie och Kajsa!
Du inte gillar: Den listan kan bli lååååång

2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Att de ska gå fort som satan själv till sommarlovet.


Kommentarer
Postat av: Lillan.

hahahaha..



snor.. jag trodde rubriken var "snor" från forni.. Alltså näs snor från forni.. jag läste rubriken flera gge om tills jag fattade.. HAH.. <33333

2010-04-15 @ 14:23:54
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0