sunday!

Var ute på en långpromenad med Majan min, gudars skymning så skönt det var! Åtta kilometer, så lite mör i kroppen är man allt. Hurtbulle som man är, näe men skämt åsido. Nu ska jag iaf försöka och röra på mig lite mer. Övik har gjort sitt på min kropp då allt är så förbannat nära så man till och med tappar vardagsmotionen. Nu har jag städat hela korridoren så visst du borde jag ha tappat några kalorier på det med. Puuh, lite småslut nu. Snart kommer Maja så ska vi kika på wallander. Veckan består av uppsatsskrivning typ hela veckan och seminarium imorgon. Blir nog bra det. Snart är det valborg också, och jisses vad den här damen är taggad! Nu duschen, Puuuuuuuuss!



Btw så kan man ha ruskigt kul med toapper, man kan exempelvis klä ut karlar till påskkärringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0