alla hjärtansdag!

Har mått livte halvtaskigt under dagen, varit yr och sett stjärnor men nu börjar de bli lite bättre. Pratade precis med Evelina i telefonen, blir alltid lika glad av att prata med den tösen. SAKNAR!! Nu ligger jag i sängen, har skickat iväg en jobbansökan och pluggat lite. Så lite nytta har jag nog ändå gjort :-) Alla hjärtansdag idag, kan ju inte påstå att jag känner mig det minsta kärleksfull.. hihi, men kan ändå passa på att tacka alla mina fina för att ni finns hos mig jämt, kan aldrig tacka er nog! Snart kommer Majan min, vi ska lägga oss och kolla på film och göra lite nachos med massa oooost, FETTA! Olliespecialé. Nu drar de igång med massa plugg igen, kanske är bra så jag får hålla mig lite sysselsatt, jag och Maja har ofta ganska kul när vi plugagr så de ska nog gå an (; ..  Nu har jag börjat räkna dagar till hemgång, 19 dagar! ska bli underbart.

Måste även säga att mina tjejer i märsta är förjävla snygga när ni partar loss på Kååcee, vill typ äta upp er när jag ser alla bilder från helgen.

Btw, Molly Sandén är one lucky women .. Fyfaen vad hennes karl är het.

Kommentarer
Postat av: Lillan

älskling!! Snaaart e du snygg med oss och partar loss!! <33333

2010-02-14 @ 19:37:34
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: tildaa

haha hjärtat, den snyggaste biten fattas dock fortfarande!! <3

2010-02-14 @ 22:40:50
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0