EN VECKA KVAR!

Vart lite shopping idag, en skinnjacka och annat smått och gott rikare. Hemresan bokad och klar, åh så jag längtar!! .. En solning och lite plugg senare sitter jag här. Ska ta en dusch nu och sedan läsa artikel, sen blir de och måla naglarna i ett grymt najsigt lack jag köpte idag. Haffade även Elsas Mode idag på bokrean så ska kura ner mig i sängen och läsa den också, hann med fyra kapitel på föreläsningen .. Haha, så intresserad var jag vill säga .. höhö. Annars är allt som möjligt, bara tungt med alla mina tankar som flyger omkring i mitt huvud. Vet inte ut eller in .. älskar dig.

We must rid ourselves of this habit
I once heard you say youll never love anyone more
Then why am I still fighting you?
And its never felt like this before
No, we have never fought like this before
But you should know

That I'm on your side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0