grym föreläsning

Oftast är det bara skit men den här gubben vet vad han snackar om, helt fast i vad han säger. Hur bra? ASBRA. Han föreläser om allt som jag vill göra i mitt framtida socionomyrke så de känns som han pratar direkt till mig, han har grymma erfarenheter så jag vill bara bli klar nu så jag får börja jobba!! åh vilken längtan.
Nej men nu pyser jag tillbaka till skolan för mer intressant info. Lutar åt lite vin ikväll ändå, haha mys med tjejerna. Lina har en överraskning, jag är mycket förväntansfull ;D .. hihi

Hörs sen, pussis



Idag är jag rosa, det händer inte ofta men känner mig lite småfin i min rosa skjorta.

 


Kommentarer
Postat av: Nadja.

jaa du är småfin i din rosa skjorta! <3

2010-02-19 @ 14:06:20
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: svein

alltid feeeein <3

2010-02-19 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0