LÖRDAG!

Håret är helt okej fint nu, jag gick till frisören för råd och han gav mig ett mirakel mousse som tog bort de extremt orangea och gula och det funkade finfint! så de känns helt okej nu, blev jävligt mycket mer blond än vad jag hade velat men men jag är inte orange hårig iaf, lite gult. Men men. (; Jag har mått rätt dåligt under dagen men nu mår jag fin fint igen. De vankas fest i korridoren och sen på kåren de lutar åt att jag och Maja hakar på, Ellie var söt och kom och bjöd oss på en drink nyss. Tuusse! Kajsa och Emmelie kommer också alldeles strax. Pluggat har vi gjort också, två frågor kvar. Vi är grymma, jag och min Maja.

En bild på mig och de blonda barret då;


Kommentarer
Postat av: jassi

feeeeein sveeeein <3

2010-02-27 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0