lördag

Drack vin igår hos Lina, det var mycket mys. Idag vart de bad för hela slanten, gryyyyyyyymt trött nu .. Ska försöka orka laga middag.. Längtar hem, vill hem. Speciellt när Dudd ska firas idag, önskar jag var där med er. Vill sova hemma, i min säng hos min mamma .. Vill krama om Tyra .. faen, nu kommer deppen igen. Så tröttsamt. Ska försöka piggna till liv och göra det bästa av situationen, det är ju faktiskt melodifestivalen ikväll. Det blir nog bra!

Fina emma och jag igårkväll ..



älskar er mitt märsta, jag ska försöka skynda mig hem ..

Kommentarer
Postat av: svein

ÄLSKAR DIG

2010-02-13 @ 18:59:28
Postat av: nadja

ÄLSKAR DIG

2010-02-14 @ 09:55:09
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0