natti!

Helgen var som sagt kalasbra, känns helvetestomt nu. Middag och bio i fredags och party i lördags, mucho kul, mindre kul när det vart måndag igen. Rullar på som alltid, jag är trött konstant trött på föreläsningarna och räknar dagarna till helgen då jag får sooova och dricka vin.. Patetiskt liv man lever, men nej jag är inte bitter! Men på lördag har jag iallafall raggat upp några homies här om att vi ska bada på lördag, yäj! De kommer bli NaJjZz. Jag blir som ett barn när det gäller vatten och rutschkanor (stavning?!) Så de ska bli roligt. Varit hos Valle under kvällen med Maja, Lina, Emma och Erik och tittat på Slumdog Millionare. Faen vad den filmen är braaaaaaao!

Sen gick jag hem och det är då mina kära hemlängtan börjar spöka och jag känner mig typ ensamast i världen. Det är jag ju inte, självklart inte men blir lätt så. Jag saknar och ha en familj att komma hem till, saknar mamma .. Extra mycket när jag ser SYTYCD på teve, det är inte riktigt samma sak utan henne. Det är lixom vår grej.

Sen måste jag börja få lite bättre koll på skolan, tretusen saker jag missat att vi ska göra. BRA FIA BRAAA!! Så imorgon kanske man ska läsa studieguiden igen, men jag har blivit lat efter tentan. Det är skönt att inte plugga. Men nu börjas de igen, bö.

Jag har ganska mycket tid att tänka här i mitt lilla rum, jag har nya planer för en tatuering. Helt nya, jag tror det blir feint. Jag är redo för en ny, kanske nästa månad? Eller ja, då ska jag ju hem så pengarna försvinner nog rätt fort då så kanske månaden efter det. Ja så får det bli.

Försöka sova nu, så jag kanske är någorlunda på g på föreläsningen imorgon. Sen är det ju faktiskt onsdag imorgon och snart helg. Blir nog mega mega deppig när det är måndag och tisdag, jag skulle vilja få bort dom i mitt liv. Skjuta dom eller skära av mig armen bara för att ha något att kasta på dom. Måndag och tisdag, jag hatar er.

Men någon jag älskar, det är du.
Jag saknar dig som in i helvete min fru..



Kommentarer
Postat av: jenna

och jag saknar dig så att jag spricker snart ! vill ha mars NU så att min lilla socionom får komma hem till mig ett tag .



Älskar dig min fina <3

2010-02-10 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0