natti!

Var ingen talangjakt, dom hade tagit bort det från programmet .. Inga talanger i Övik alltså. Vi gick hem till Valle och spelade en massa kort istället, mycket trevligt. Nu har jag skurat badrummet och dammat, vill att det ska vara fint tills min syster kommer! :') Damsugningen får ske imorgon, jag tror mina grannar skulle bli halft suriga på mig om jag drog igång det nu! Har även professionella samtal imorgon, vi ska filmas och agera som social arbetare och klienter i samtal. Jag är sket nervös, jag kan verkligen inte vara seriös. De blir så overkligt, typ som en drama lektion. Nåväl de är bara gilla läget. Tror jag är dum och tar en liten sovmorgon imorgon. Får förhoppningsvis tillbaka tentan imorgon, jag är sket nervöös .. Hoppashoppashoppas! Nu lite how i met your mother sen sängen! PUUUUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0