nattinatti

Idag har vi varit effektiva hestar, pluggat från ett till nio. Om vi kunde få pris skulle jag ge oss en guldmedalj. Pratat med jasmine, jenna och marré under dagen, mina pärlor. Snart ses vi, var beredd på pussar tårar och så mycket glädje. Sen festar vi sönder oss under helgen, hur bra? ASBRA.

Imorgon blir de pyjamasparty med flickorna, kommer bli myyyys.. Sen tentaplugg hela helgen, jag är typ på g. Vill bara beta av grejerna så vi får åka hem.

Nu ska jag kolla på glamourama innan jag somnar, de är sorligt patetiskt men ändå blir man fast. herre.
Och bigsis jag hoppas du har kul på kryssningen i detta nu!

nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: jassi

ÄLSKAR DIG!

2010-02-19 @ 00:09:36
Postat av: Jessica

du är så duktig mitt hjärta, kämpa på!



Jag älskar dig <3

2010-02-19 @ 09:49:31
URL: http://jessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0