onsdag och snart helg!

Idag hade vi världens tråkigaste föreläsning, jag överdriver inte .. Den var så tråkig att jag sov med mina ögon öppna, så tråkigt var det. Föreläsaren talade i samma ton i tre timmar och kändes allmänt vilsen. I slutet av föreläsningen vart hon kritiserad av ganska många i klassen då vi inte förstod vad själva föreläsningen gick ut på, hon kunde inte riktigt besvara frågorna och avslutade med "Jag har gjort en dålig föreläsning men tack för att ni lyssna iallafall.." Jag är så ond att jag började asgarva.. Lilla tanten då, hemskt men de var sant. De var en riktigt dålig föreläsning, nästintill usel.

Nåväl, schlagerveckan har dragit igång i Övik nu, är massa olika tillställningar som kommer ske och dem har skickat ut program om vad som händer så ikväll ska vi gå och se på någon talangjakt, jag hoppas jag får skratta lite. Skrev också ett mess till min syster om att det är en samisk modeshow på lördag eftermiddag och om hon ville gå, hon har inte svarat .. (?!) WTF, jag hoppas att hon vill. HAHA. Isskulpturer och dansare och gudarna ska veta, haha .. jag tror det blir roligt.

Nej men nu ska det här pömsiga lilla livet sova sen stund sen ska jag på jakt efter en hoodtröja, jag fryser ihjäl i den här stan. Sen handla lite mat, kanske en solning och sen öviks talangjakt. Hmm.. Jag är skeptiskt, men samisk modeshow och talangjakt på samma vecka kan man väl ändå inte klaga på! Norrlänningar alltså.

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0