pappa

Min pappa min pappa, finare människa får man leta efter. Han ringer i princip varje dag för att titta till sin dottra, det värmer i mitt hjärta att han bryr sig så mycket. Jag saknar väldigt mycket nu.

Är hängig som en gris, har legat i sängen hela dagen då huvudvärken dödar mig. Inget plugg är gjort, faen vad dålig jag är. Imorgon måste jag sätta igång vare sig huvudvärk eller inte.

En sista sak, hela min spotify lista är raderad. Jag är förbannad på den jävel som tyckte det var kul att ta bort den hemma hos Lina i fredags. bajskorv på dig. Nä, nu ska jag inte vara en bitterfitta, troligtvis var ju säkert inte detta med flit (om inte någon vill mig något ont) men ont i hjärtat gör det iaf, mina 200 låtar. Det är som mina bebisar..



Far min och jag när han och Moncan var och hälsade på i höstas!

Nu blir det dusch och sen sova, imorgon blir det lång dag med seminarium och grupparbete. Blir nog bra det. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0