sinnesjukt uttråkad

Idag har jag legat i min säng hela dagen. Läst alla bloggar tretusen ggr om för att se om något nytt skett,  jag har tom suttit och kollat på halv åtta hos mig på fyrans hemsida för att fördriva tiden, rätt kul iof. Men skapligt patetiskt. Maja var upp för en stund sen och vi gjorde klart de sista finslipningarna på sagoseminariumet som är imorgon. Min är förtfarande sjukligt dålig men just nu kunde jag inte bry mig mindre. Har iaf något att lämna in. Elva dagar kvar idag, låt tiden gå fort snälla gud. Jag är så laddad att få komma hem att jag nog kommer börja stortjuta när jag får krama om er. Glädjetårar då förståss .. Maja och jag har även strukturerat upp hur vi ska plugga till hemtentan, de kommer nog blir bra det här. Vi är ganska effektiva när vi arbetar och vi har räknat ut att vi kommer ha sex heldagar till att arbeta med tentan, även några halvdagar så det känns ganska lugnt. Nu ska jag äta glass och glo på dumburken som jag gjort i stort sett hela dagen.

Bjuder även på en full Fia på nyårsafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0