snodde en lista.


Dagens mående: Känner mig relativt glad, lite ensam. Men räknar dagarna till hemfärd och det gör mig lycklig att det bara är fyra dagar kvar.

Dagens humör: NÖJD. pluggat som ett as idag.
Dagens borde: Borde faktiskt inte så mycket, har ju som sagt gjort väldigt mycket skolnytta idag.

Dagens frisyr: Hästsvans.

Dagens smink: Nope, idag har jag nada smink.

Dagens klädsel: Slitna mjukiskläder.

Dagens planer: Borsta tänderna, läsa bok och sova.

Dagens materiella vill ha: MOOOOOOOOOOOOOBIL, jag hatar denna skit telefon.

Dagens fundering: På allt och ingenting, men tänker på Min Maja.

Dagens beroende: Vätska, (och nej jag är inte bakis bara törstig).

Dagens tråkigaste: Tråkigt att plugga och vara ensam.
Dagens längtan: Hem till Märsta.

Dagens superlängtan: Mamma och Tyra.

Dagens tidning: Bara bott i skolböcker idag.

Dagens låt: Gamla dängan Oh susie med Secret Service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0