tisdag och snart helg!

Har inte hänt så mycket, har typ tappat mitt bloggande?! Jag som var inne i det ett tag, well well it may be back soon .. Har haft skola igår och idag och under kvällskvisterna har jag hängt hos emmelie och hos kajsa, de är mina girls de! Igår bjöd Emmelie på god paj och idag var de fillmys hos bajjan! (; Jag och Kajsa har abstinensbesvär efter helgen, haha tagga! Vi är as på g! Melodifestivalen befinner sig här så de kommer nog antagligen vara bra drag på lördag ute på krogarna, MELAJKI! På fredag blir de bio med min fina syster, maja och kajsa! De kommer bli en suuuper helg, !!

Tittade in på lillans blogg, hon hade lagt upp den här bilden;



Insåg då hur mycket jag faktiskt längtar efter dessa tjejoooor .. Sinnesjukt mycket.
Förhoppningsvis kommer jag hem om en månad, åh vad vi ska pussas och kramas då!

Nu ska jag ringa till min Cole, har inte pratat med jäntan på gud vet hur länge då jag är ganska svårtillgänglig då skolan äter upp mig inifrån och ut, men nu jäklar ska jag ta mig tiden! (;
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: tilda

jaa ååh, underbar bild. mina finastefinaste. love <3

2010-02-02 @ 22:09:55
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0