we can all use some magic.

Legat och mys framför wallander med Ellie, det var trevligt med lite sällskap. Nu ligger jag och lyssnar sönder på Maria Mena, ska sova nu om jag ska orka med långdagen imorgon. Emmelie hade sett schemat för nästa moment och enligt de kommer vi vara lediga två veckor under påsken och det. Antagligen är de säkert massa hemstudier då. Jag känner mig lite skeptisk till detta, känns som de är lite för bra för att vara sant så jag vågar inte hoppas på något men om det skulle vara så så kommer jag hem nu om tio dagar (klockan är efter tolv) och stannar i tolv dagar sen åker jag tillbaka  i typ bara två veckor för att få komma hem igen ytterligare två veckor. Haha, vart det snurrigt nu? Men men, skulle de vara så så skulle det vara helt underbart och jag hoppas verkligen att det är så. :') Nu sängen och sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0