you, me and all those stars

Jag har haft skola från 8-17, jag pluggar hela tiden, jag har storstädat, handlat och tvättar för fullt. Och vet ni? Jag är glad idag trotts dessa tråkigheter, så är det en brao dag! Ledig från school imorgon, ojojoj vad det ska sovas imorgon och plugga till seminariumet. De kirrar jag, vill bara göra bort allt så jag får komma hem snaaart! Flera i korridoren åkte hem idag, vart avundsjuk men de var okej för snart är det min TUUUR! sweetsweetsweet! Nu ska jag ringa till min söta rara lilla farmor. Imorgon tror jag ska sätta in en till slingning i håret, och nej vänner planen är inte att jag ska bli så blond som bilden nedan men ljusare än jag är nu vill jag allt bli!

tjoooong!



sis <3


Kommentarer
Postat av: Lillan

loving you.missing you.



MEN, det är min plan! (angående håret) Men det kanske inte var något nyhet för någon! jag som trodde att vi var påväg mot liknade hååår. dissa inte blondinerna yaao.



Yeiih snart är det din tur, inte alls långt kvar och jaa vi ska supa oss fulla på hörnan som du skrev tidigare! <33333333333

2010-02-17 @ 19:57:59
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: avundsjukt svein

jag vill också vara BLOND BRUN OCH SKITSNYGG!

2010-02-17 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0