friday

sämst uppdatering i knoow .. Har pluggat typ hela veckan men har hunnit med och sett snabba cash, sprungit på stan och shoppat både kläder och gardiner och sånt trams! Färgade även håret igår, för första gången hos en frisör .. haha ja jag vet de är lite tokigt men jag har aldrig haft råd tidigare. Det är mission ljusare hår, nu ser jag typ gråhårig ut? men men de får jag leva med, är ett steg närmare iaf! Kvällen bjuder på grillbuffé på harrys förkrök hos moi och sen uuuuut, så dags å tagga till! HAPPY FRIDAY! ;D muha! Jga är glad idag, de var ett tag sen så nu kör vi fullt ut ikväll.. muha!

Bjuder på en bild på mig taget för en minut sen, jag och de gråa barret .. Eller okej, jag överdriver de är ju inte grått.. jag kan inte sätta fingret på vad det är men fint är det inte men finte blireeeee! Så småning om iaf.
Tjingtjong!



Kommentarer
Postat av: emmelie

hörredu, jag tycker att ditt hår ser fint ut! ha så roligt ikväll :)

2010-01-22 @ 18:36:54
Postat av: svein

feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeein

2010-01-22 @ 19:36:09
Postat av: Jessica

fin fint baby! :)

2010-01-22 @ 19:39:28
URL: http://jessberg.blogg.se/
Postat av: Tilda

fyfan du är så jävla vacker, jävla ungjävel!

2010-01-23 @ 15:43:20
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: Syster

haha asså du jag trodde jag skulle få skratta när jag såg håret.

Men de va ju jätte fint =) Då log ja istället.

2010-01-23 @ 19:49:04
URL: http://livetsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0