Jenna Sandelin, du ljusar upp mina mörkaste stunder

Jag har tappat bort mig själv, mår inte bra. Trivs inte här, vill hem. Min framtid i Övik känns väldigt osäker .. Har iaf pluggat hela dagen idag, är väl bara göra det man ska när man fortfarande här. Men packa upp det vill jag inte, mitt hjärta säger prompt nej. Vill inte. Tjejerna försökte muntra upp mig, de behövdes. Vart middag och lets dance hos Emmelie. Fick en drös med kärlekssamtal och sötsms hela kvällen lång igår, tror jag fått en stalker? Snygg som fan är människan iaf så kanske ska haffa .. hehe nesh .. De var ju min fina älskade Jenna som var på lyset som bara vill nämna 3000 ggr om hur mycket hon älskar och saknar sin bästa vän. Helvete vad jag hatar att vara ifrån dig. Nu sitter jag i mitt stökiga rum med grejer överallt, ska sova .. Kanske blir lite film och vin mys med tjejerna sen, om jag orkar upp ur sängen. Jag kan sova hur länge som helst, jag mår fan inte bra.

Kommentarer
Postat av: jenna

vem e stalkern ;O? tell me ..



ja,jag vill inte vara utan dig här i bajsiga märsta. Jag älskar dig och saknar dig hela hela tiden <3

2010-01-10 @ 13:39:31
Postat av: jenna

jahaaa nu förstod jag att det jag som är hunken :$:D trög tjej . <3<3

2010-01-10 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0