måndag

Hejhopp, det är trist trist trist väder så jag avlider, snöar som tusan så man knappt kommer framåt dock inte så kallt, det uppskattas. Idag började termin två med introduktion på morgonkvisten, vet inte om jag kan säga varken bu eller bra om den nya kursen, det återstår att se. Jag har lite skit som hänger kvar från den förra kursen så blir plugg med det hela veckan lång .. SKITKUL! Har tagit i kontakt med studievägledaren om det finns någon chans att få komma närmare hemmåt. Känner inte att jag inte hittat min plats här, hon skulle ringa när hon fick tid så vi får väl se om hon kan hjälpa mig på något sätt. Jag hoppas verkligen det ..

Nu under dagen var Kalle här en sväng, han hade hämtat en firmabil i Umeå så det var trevligt att han kom förbi och sa hej, (: .. Alltid trevligt att få se ett bekant ansikte. Han tyckte att mitt rum var förfärligt litet och tyckte att hyrorna var katastrofalt höga.. haha, han har så rätt så rätt, jag tror inte ni förstår vilken liten håla jag faktiskt bor i. Men men snabb update, har riktig bloggtorka i dessa tider. Nu borde jag verkligen sätta igång och plugga men jag tror det blir så att jag napar en stund, som alltid!

Jag saknar er, varje liten sekund.
Jag tänker på min Jenna och hennes ängel i himlen.
Vi saknar dig Milo, vårt änglahjärta.

Kommentarer
Postat av: Tilda

ifall det får dig att må lite bättre så snöar det här också! hi, big love <3

2010-01-18 @ 20:43:36
URL: http://assumed.blogg.se/
Postat av: jenna

Jag saknar dig , vill ha dig här huset brevid mig <33

2010-01-19 @ 01:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0