onsdag

tentan är avklarad, känns skönt .. Kan inte äns uttala mig om hur det gick och det kvittar just nu, slipper iaf tänka på den. På fredag ska jag dricka massa vin, de ser jag fram emot. Annars så är jag samma bitterfitta som jag varit under den senaste tiden och inte bättre vart det när jag såg schemat för nästa moment, jag kommer inte få komma hem på jätte länge .. Med jävligt tunga steg, förhoppningsvis är jag inte lika bitter när jag vaknar imorgon. Jag hoppas på en bra dag och en någorlunda glad fia. Nu ska jag kolla vänner innan jag ska sova, och vet ni en sak? Jag saknar er, speciellt dig Jenna.

Kommentarer
Postat av: jenna

och jag saknar dig ,varje dag är en plåga(heter det så?) utan dig min älskade <3

2010-01-13 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0