söndag

Fredagen var toppen kul innan lite saker gick snett men överlag så hade jag och Olli mycket skoj med mina klasskompisar, igår var vi och storhandlade med Emmelie och hennes föräldrar, införskaffade mig även en skohylla (; Efter det vart de god mat, filmmys och lite yatzy spelande med Ellie, Emil och Jocke. Nu har vi precis varit på hemköp och köpt lite gott och ska se på film nu klockan nio. Jag ska läsa lite ur en engelskartikel nu och Oliver sitter och glor på teve! Imorgon bitti åker han tillbaka till hooden, lite tungt känns de att jag inte få följa med men på torsdag kommer min syster och bara tanken gör mig överlycklig. Så jag ska nog överleva! Veckan känns ganska lugn i jämförelse med förra så de känns också skönt.

Det är förbaskat trevligt att få ha sällskap så de blir lite tungt och bli ensam igen men som sagt kommer emma på torsdag och de är melodifestivalen här så vi har en jäkligt rolig helg att se fram emot. Lär vara mycket folk som ska ut så planen är att supa henne under bordet bland annat. Åh så jag längtar efter dig emma!!!

Nu engelsk artikel sen filmmys innan vi måste sova, vi ska upp i ottan då karln måste åka härifrån halv sex.

Jag tänker på er varje dag mina stjärnor, hoppas ni mår bra.




Inga bilder från denna helgen förutom när vi posade i camen innan partyt i fredags!


Kommentarer
Postat av: jenna

sötnosaar

2010-01-31 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0