monday!

Hej hopp, hela helgen bestod typ av att hänga med Tildan och de var sjukt uppskattat att få lite ensam tid med henne, min piff. Skrattat som idioter, haft nostalgi tripper i mängder och flängt runt i princip överallt! Vi hann bla med en sväng till Ikea och till Camilla igår där vi mös med te och snackade skit!

Idag har jag varit hos syster med Jenno hela dagen, vi har blåst såpbubblor med Tyra och tittat på både Lotta på bråkmakagatan (rätt stavning?!) och Ariel. Haha, mycket mysig dag. Nu sitter jag hos jenno och utnyttjar lite tid på hennes dator eftersom vi fortfarande inte har något internet. Imorgon ska jag till storastaden med Tild&Lillan för att införskaffa oss lite trevligheter till Tildas födelsedagsfekke på lördag. Kommer bli sweeeeet tror jag! Ska sedan möta upp Jenno för lite späääääännande ärenden och förhoppningsvis hinner vi med en middag med Gurkan!

Nu ska de betalas lite räkningar, alltid roligt.
Bjuder på lite pics från gårdagen!



Köttbullar på Ikea, redig jävla husmanskost ska det vara!


Min tild och jag, häng på cämillas brygga!


Sen skulle jag som vanligt ge mig på en mongobild och börjar som vanligt att asgarva!

PUUUUUUUUUUUUUUUSS OCH NATTI!

Kommentarer
Postat av: empan

Var det boys on wheels du skulle göra? :) Miss u!

2010-06-15 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0