tjoho fredag!

Hej babes, speciellt Emmelie som vill ha lite uppdatering nu när jag är hemma i hooden! Livet leker, började mitt sommarlov med att överraska skiten ur svein! Hon hade ingen aning om att jag kom en dag tidigare för att överraska henne på hennes födelsedagsfirande. Därav inlägget nedan, bara en lögn! Hihi! Hade grymt kul iaf och sveini grinade som ett svein när jag kom, min nutte! <3 hade där en toppen kväll och är sjukt glad av att få vara hemma hos alla mina fina! Har även börjat jobba och de känns bra och jag tror de kommer bli jätte bra, speciellt kul att få jobba med min jenno hela sommaren! Tror de kommer bli lite lättare att gå upp om mornarna då! Nu sitter jag hemma hos Nicole och dricker vin för att sedan börja bege oss ut på märstas gator före att möta upp resten av tjejorna!! Ha en bra fredag för de ska jag ha!

Och btw Empan, internet strular hemma så därav den kassa uppdateringen!

puss&knull!

Kommentarer
Postat av: empan

Kul att du har uppdaterat så att jag vet att du mår bra! Jag kan nog ha lite överseende med att ditt internet inte fungerar som de ska :) Jag hör av mig någon dag!!

2010-06-12 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0