två dagar

Har packat det mesta, tvättat det sista och fått lite ordning på juridiken.. Jag hoppas faen att det vill gå vägen. Men nu går tiden så fruktansvärt sakta, låt nu fredag och lördag gå fort så jag får sätta mig på den där svettiga nattbussen så jag får komma hem. För det vill jag nu, hem till tryggheten. Till de människor som håller fast mig när jag håller på och faller sönder. Som skrattar med mig tills jag gråter. Nu är det nära tills jag har en sommar med mina. Skynda dig hit nu lördag för nu vill jag inge mer.

Snart kommer iaf en liten del av märsta hit. Dudd ska bila hem och plockar upp lite av mina grejer. Tack gud för att få några minuter med henne, tack gud för att hon tar lite av min packning för de hade jag inte klarat av att konkat på själv. Herrejävlar, jag har nog packat för typ ett år. Men bäst att vara på den säkra sidan för man vet aldrig vad som händer på tolv veckor!

vi ses snart mina hjärtan, och det kommer vara bättre än någonting annat..



Boys on wheels, herre min gud vad jag kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: empan

jag kommer att sakna dig så otroligt mycket!!!

2010-06-03 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0