Är ni fegisar?

Jag gjorde ju den här bloggen för att jag flyttade så lång hemifrån, de var några av mina vänner och mamma som tjatade till att jag skulle fixa en blogg så jag kunde uppdatera dem om mitt "nya" liv.. Min statistik är förvånansvärt hög enligt mig eftersom jag aldrig haft min adress ute på facebook utan bara på min msn så är jag faktiskt lite nyfiken på vilka människor som läser min blogg, hur ni hittat hit och vilka ni är? Är det bara mina vänner eller finns de någon bekant/främling som tycker att min ointressanta blogg är intressant? haha.. så come on, utan att låta som en elitbloggare så är jag bara så jävla nyfiken, var inte fegisar nu!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej mitt namn är Jenna Sandelin,snart 21 år gammal!läser din blogg dagligen,kommer in flera gånger per dag för att se om du har upptaderat , det har du oftast inte gjort ! men jag ger inte upp för det,fortsätter och kollar in lite då och då och blir lika glad när jag ser en upptadering .



Hittade din blogg genom en google sökning där jag letade efter vackra bloggtjejer och då dök du upp ,sen dess har jag vart fast här ! Fler bilder på dig och ditt liv uppe i övik uppskattas .



Mvh:en trogen läsare 4-evveeeh Jenna

2010-03-24 @ 19:37:33
Postat av: Emma

Hej hej! Emma heter ja. Efternamnet vill jag helst hålla hemligt. Jag är 23 år och brukar hamna på din blogg minst varannan dag iaf. Jag har kommenterat tidigare i denna blogg. Men aldrg fått nått riktigt svar.

Vet inte riktigt varför jag läser din blogg? Du lever ett så annorlunda liv jämfört med mig kanske därför?



Du har en bra blogg btw. Bye bye

2010-03-24 @ 22:34:26
Postat av: Abdalla Ali mohammad shuna

Abooo läser din blogg fett bra guzzen.

2010-03-24 @ 22:35:09
Postat av: Tyra

Jag gillar att titta på bilderna. Så mer sånt tack.

2010-03-24 @ 22:36:02
Postat av: Harry Potter

Jag är en hemlig beundrare som tycker att du är söt HIHIHIHI

2010-03-24 @ 22:40:57
URL: http://linaee.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej småkusin, även jag här uppe i norra norrland läser din blogg, kul att läsa att allt går bra för dig och hur du mår:) Vi hinner ju inte ses så ofta precis;) Var väl ett par år sedan sist? Kram

2010-03-25 @ 10:01:21
Postat av: svein

svein svein svein

2010-03-25 @ 10:13:57
Postat av: Yasmin

Jag läser :)

2010-03-25 @ 19:42:47
URL: http://ilovefood.blogg.se/
Postat av: Yolanda

Hej, mitt namn är Yolanda. Mig känner du sedan några år tillbaka och det hoppas jag att du är glad över för jag är glad över att känna dig ! Jag hamnar också här ibland och läser om ditt pluggliv uppe i norrlan! Puss och kram !

2010-03-26 @ 21:16:23
Postat av: Camilla

Hej Fisen!!

Jag läser din blogg dagligen =)

Kram Camilla (Emmas kompis) hihi

2010-03-28 @ 21:54:25
Postat av: Sarah.

Jaaaag läser ju med :) fast det visste du redan! Vad hände med att vi skulle bli bättre på att kommentera varandras ?! Hihi.



Puss!

2010-03-30 @ 23:38:41
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Mattias

Hahah, Alltid lika kul med folk som driver :D

2010-04-08 @ 01:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0