Friday!

Grupparbetet gick bra och vi har strukturerat upp hur vi ska arbeta den närmaste tiden. Vi ska jobbar arslet av oss i princip så vi får lite ledighet. Jag kommer alltså hem till påsken och förhoppningsvis är jag hemma i elva dagar. Känns underbart. Så det blir bara en snabbvisit här i Övik innan jag får åka hem igen. jippijippijippi! Nu är jag precis hemkommen från lite shoppning med Emmelie, hade förvånansvärt mycket pengar kvar trotts att det är dagarna innan löning. Vart två nagellack, halsband, läppsitft, läppglans, två linnen och en sockersöt sommarklänning! GE MIG SOMMAR! Har även spanat in lite skor som ska inhandlas på torsdag då pengarna rullar in.. hihi!

Nu ska jag ta mig en dusch sen bege mig till Empolajnen, blir middag, film och vinmys. :) Riktigt mysfredag! Hade väl önskat att KirunaKajsa hade kunnat vara med oss också så kan du skynda dig tillbaka nu kvinna, jag saknar dig!



Snart ses vi igen min Wifey!


Kommentarer
Postat av: jenna

Jag saknar dig min älskling !! hoppas hoppas jag är hemma när du är hemma , love u <33

2010-03-20 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0