Lördag

Hade en super trevlig kväll igår, åt gott drack vin hos Emmelie och begav oss sen för att dansaloss på harrys! Idag har jag tvättat, vart på stan och en långfika på waynes med Ellie, Maja och Emma. Nu ska jag gå in till Ellie och spela yatzy. (; Under kvällen ska vi spela spel och ha släcka ner för earth hour. Blir nog en mysig kväll. Tomas Dileva ska ha någon spelning för att hylla earth hour nere på torget så vi kanske gå ner och kollar på den knasiga människan. Eftersom jag är utan kamera så blidde de inga bilder igår förutom en bild på mig som jag tog i camen som alltid! haha ..

Ses på onsdag, pussopuss.


Kommentarer
Postat av: Nadja.

onsdaaaaaaaaaaaaaaaag<3



SNYGG DU ÄR BTW.

2010-03-27 @ 18:56:22
URL: http://nattus.blogg.se/
Postat av: bestefar

gud så vacker du är!

2010-03-28 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0