Måndag

Hade seminarium idag, noll förberedd. kom till skolan tio minuter innan vi började och jag visste fortfarande inte vad jag skulle säga. Men de gick ju de också! Har sovit under största delen av dagen, hej fröken död! Ska till Kajsa strax för att kolla lite till våra fältstudier och sen bjöd sötlina med mig till valle, de ska firas att de klarat omtentan, grattis mina vänner!! Så blir nog att gå förbi där en stund!

Satt och tittade på systers kort igår på facebook. Korten på Tyra när hon var en bebis, kan fortfarande inte förstå vart tiden har försvunnit. Min lilla sessa har blivit så stor. Snart blir hon tre år och storasyster.



En av de lyckligaste dagarna i mitt liv, dagen då de kom hem från BB med min älskade systerdotter!


Kommentarer
Postat av: tilda

vaaaaaa är emma med barn?!? :D



<3333

2010-03-29 @ 20:28:41
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0