måndag

Har inte direkt något vettigt att säga, seminarium idag. Jag var inte förberedd men tog slut gjorde det tillslut iaf. Har glott lite one three hill, hunnit städat på lunchen och ätit både lunch och middag med Majan, nu sitter jag här. Trött och ska hoppa in i duschen, men hej så lycklig man blir av att se lite sol! Pratade lite om helgens bravader i skolan idag, haha vi hade riktigt roligt men så berättar Anna att Rabih (stavning?) hängde på den andra krogen, wtf tyckte jag, då jag och Emmelie, Maja och Kajsa haft våra intern skämt när det gäller den karln .. haha. Så i helgen ska vi på Rabih hunt.  Haha fyfaen, det är det man gör här i Norrland.. Letar efter torra b-kändisar när man hört att dem hängt på Olles.

Längtar hem idag, vet att jag precis var hemma precis och att jag får komma hem snart igen men idag längtar jag hem.

Bjuder på en bild på det två dräggen från helgen, haha! Tack Emmelie för en rolig helg. Puuss!!


Kommentarer
Postat av: emmelie

haha, var han på olles? det var ju fan.. men men, nästa helg då jävlar kanske han är ute igen. om inte annat kanske bengan har sin kareoke kväll där?

2010-03-22 @ 20:51:55
Postat av: Syster

Vadå Rabih? Min rabih?

2010-03-22 @ 21:43:16
Postat av: Lina

Hahaha, förra helgen hängde han på Lex! Jag kände att jag var tvungen att fråga om det var han.. :D

2010-03-22 @ 23:01:34
URL: http://linaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0