Moster en gång till!

Efter en lång dag i skolan är jag riktigt glad, syster min hade varit på sitt första ultaljud igår. Jag önskar den lilla bebisen kunde komma nu, jag längtar efter den lilla knodden redan! Men får nöja mig med att pussa på Tyra när jag kommer hem, hon är helt ok hon med, men hon börjar bli gammal vara.. fram med det nya nu Syster! haha nej inte då, hon är min finaste pärla i hela världen, saknar henne så fort jag åker! Ledsen över att min Jenno åker till finland imorgon och stannar under största delen när jag är hemma. Glad för att hon ska få åka till sin mormor men en hemresa utan henne kommer lixom inte riktigt bli sig likt. Älskar att ha min fru i huset bredvid, men hon skulle kämpa för att komma hem nån dag innan jag åker så vi hinner pussas och dricka vin!

Nu ska den här damen hoppa in i duschen och kolla på greys som har blivit apdåligt enligt mig men ändå måste jag se det. Upp åtta imorgon för att fortsätta döda oss med grupparbetet, WIHO!
Nattinattinatti, pyyyyyyyss!



Skynda dig hit nu våren så vi får sitta i Uppsala på valborg med glajjsen på näsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0