Pluggmåndag!

HEMTENTAN ÄR KLAAAAAAAR, lycka lycka lycka. Så förbannat skönt, har suttit hela dagen hemma hos Emmelie med Kajsa. Trotts plugg hela dagen lyckas vi alltid ha väldigt mysigt ändå. :) Nu är vi klara för idag och nu väntar vi på att kladdkakan ska bli klar så ska vi fika med blåbärgsthe (Galet yummie). Imorgon väntas de sista plugget här hemma hos Emmelie igen sen är jag klar innan jag åker hem! Ska bli underbart, dock är ju snöovädret på väg hit upp så jag är ganska orolig att flygen ska bli instängda. Då skulle jag typ gråta blod. Men det hoppas jag att vi slipper! :-)



Fokuserade tjejer.. hihi!


Kommentarer
Postat av: tildaa

WIE, min duktiga tjejj <3

2010-03-01 @ 23:09:06
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0