same same but different

Dagarna går, mycket att göra. Seminarium och grupparbeten som äter upp mig inifrån. Juridik är INTE roligt. Mår bra, kommer hem om en vecka. De gillas! Ser fram emot helgen, Emmelies vänner kommer på besök så dem ska underhållas med hjälp av grillbuffén på Harrys (yummie yummie yummie i've got love in my tummie) och kanske en liten utgång på det. Tror de kommer bli super. Kliar i fingrarna, jag vill shoppa. Nått kul kan man ju få köpa iaf (;. Måste spara ganska mycket nu eftersom de krävs ganska mycket pengar till våra fältstudier i höst. Fyfasiken vad det kommer bli sweet, thailand here we come. Vi satt hos Kajsa och kollade runt lite igår, mailade en organisation som verkade grymt bra, dem svarade så duktigt redan idag så det känns som vi är på G nu! Jag och mina tjejer! hih! Nu ska jag ringa Ellis och Gurkan för att se om dem vill prata med mig!

Pussopuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0