Torsdag och sovsällskap

Pluggat hela dagen, fått pengar, pengar betyder lite shopping. Har varit en lång daaaaaaaag .. Nu på kvällskvisten har jag suttit och snackat skit med Majan min, vi beslutade att hon ska sova över. Haha, tösen bor under mig så de kan ju verka onödigt men det tyckte inte vi. Ska bli mys med en sleepover och lite girltalk. Imorgon bitti ska vi iväg på lite ärenden, önskar jag kunde slippa. Sen blir de grupparbete och seminarium. Efter det vankas de helg och middag på harrys väntar! Tror de blir toppen.

Nu ska jag bädda åt fröken Degerfeldt!
Puuuuuuuss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: emmelie

öh, öh mysigt med sleepover! vi ses i morgon kväll ;)

2010-03-26 @ 00:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0