back to reality

Tillbaka i övik och de suger punani som vanligt. Grymt skönt att få stanna lite längre hemma iaf med mina fina. Härliga fyllor och massor med tjejmys. Har hunnit med mycket och bara varit glad för att jag varit hemma, vissa saker lite tyngre men efter en separation är det inte alltid lätt.. Städat moris balkong som blev super fin och ba hängt allmänt med mitt märsta. Fått beskedet att jag blir moster en gång till till en liten pojke den sjunde oktober. Längtar redan så jag spricker.. Fått sommarschemat som ser bra ut men förhoppningsvis fylls de på så man kan tjäna lite cash. Kort summering eftersom jag är världens sämsta bloggare.

Btw har jag köpt en ny matta idag, den piggade upp både mig och rummet.
Nu ska jag sova, pussopuss!



Häng på ballen från fredagens bravader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0