empolajnen tjatar på uppdatering

Hejhopp gummisnopp. Denna uppdatering suger ju och det ber jag om ursäkt för, tror dock inte att den kommer bli bättre för den delen heller! Men men, har varit hemma och flängt och det är lika trevligt som vanligt. Skrattat som en tok och njutit av de fina vädret. Begav mig till övik igårkväll. Bussen var fullproppad och jag fick sitta ytterst i sju timmar. Tack gud, de ska du få fan för. Sög ganska duktigt men fram kom jag ju iaf. Vädret har varit underbart och vi har har haft det mycket trevligt. Stekt i solen med picknick och kikat lite brännboll. Vi tycker att det är överskattat att vara med, fläbbet vilar så skönt när man sitter ner. Nu sitter jag hos Emmelie och dricker té med brudsen och inser att jag faktiskt kommer sakna dem ganska mycket när vi åker hem i tolv veckor.

Tjingtjooong rå!



stekisar som trivs sittandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0