GRATTIS EMPAN!



Grattis min kära vän på tjugotvåårsdagen, nu är det inte långt kvar till döden! Ganska fantastiskt hur nära hon kommit mitt lilla hjärta på så kort tid. Det beror nog på att hon är den som jag imiterar boys on wheels med, sjunger aphögt till oh susie med och tröttnar aldrig riktigt på att lyssna på kids! Hon är mitt dagliga matsällskap och jag är hos henne mer än vad jag är hos mig själv.

Det jag ville säga med det här är att jag är så glad att du finns i mitt liv och grattis på födelsedagen hjärtat,
ikväll kööööööör vi!


Kommentarer
Postat av: empan

åååh, sötnos! jag blir typ rörd.. särskilt nu med nå promille i kroppen så känner jag att tårarna är nära. du är välkommen till mig dag som natt och det hoppas jag att du vet!! jag kommer att sakna dig som F A N i sommar :( pusspuss <3

2010-05-29 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0