ibland när jag har tråkigt..

.. posar jag i cam för att fördriva tiden och kanske lyckas få nå dugliga kort och lägga ut på fejjan, precis som man gjorde när man var femton och la ut dem på playahead. Insåg precis vilken sorlig jävla själ jag är.

Men så ibland lyckas jag ändå se lite småsöt ut trotts att jag sitter i en hoodtröja med en boll på huvudet som denna;

 

efter denna bild ska jag försöka se lite mer "snygg" ut än "söt" så jag satsar på en intensiv "kom och ta mig" blick, som istället blir "hej jag glor så ögonen strax ska ploppa ur " Dessutom ser de ut som jag har en hängpatte på köpet..



Nej, kanske dags att köpa en kamera så man kan ta kort på annat än sig själv kanske? Ba en tanke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0