kuken på den

Tentan gick bajskorvprutt, de sög ju lite. Men what to do what to do. Jag får ladda om till rond två med juridikhelvetesboken. Men nej, nu nog med att vara bitter angående den! Är så glad då min bästaste bästaste ellis kommer och hälsar på mig på tisdag! Kommer som ett stjärnskott och ska förgylla några tråkiga vardagar! De är inte illa de att få ha henne här och dricka vin, skratta och inte sitta ensam i sin lilla låda.

Duktig och har packat upp nu iaf, nu ska jag hoppa i sängen och läsa lite cosmopolitan som jag snodde från Emmelie.

.. Och lite lyckotankar till Bajjan min, de kommer gå så bra hjärtat!




Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du uppdaterar :) Berättade för Tyra idag att Victor, Mamma, Marcus o jacob skulle komma förbi "Jaaa" Skrek tyra "mina goda vänner"

2010-05-20 @ 15:59:22
Postat av: Emma

Mamma var såklart då tvungen att smsa dettA till våran moster Åsa då fick hon till svar : Ja så här sa Casper idag "Pappa d är snäll, när du inte slår mig"

2010-05-20 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0