Måndag!

Helgens alla bravader har tagit slut på mina krafter och på det börjar jag bli lite sjuk också. Känner mig rätt risig så de suger ju ganska duktigt då jag verkligen inte har tid till att bli sängliggandes. Jag har en omtenta att tänka på, ett tvättberg som väntas på att tvättas, ett rum som ska storstädas och resväskor som ska packas. Snaaaaaaart kommer jag hem för en hel sommar, känns för bra för att vara sant. :')

Har iaf blivit klar med den ena uppgiften nu, iaf nästan.. Har lite referenser att fixa bara. Så imorgon är det att sätta igång med lagboken igen då (jag hatar dig). Men men, sista rycket nu! Heja mig!

Nu ska jag lägga ner plugget för idag och kika film.
Tack mina hjärtan för en super helg <3

.. Och grattis till fina Lina som tog körkort idag! :D Duktig du!


Kommentarer
Postat av: emmelie

tack själv stumpan! <3

2010-05-31 @ 23:48:38
Postat av: Lina

Gullis!!!! Tack!!

2010-06-01 @ 01:03:05
URL: http://linaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0