torsdag!

Herregud, vet inte vart jag ska börja.. Har haft tre grymma dagar med min Ellis! Men fy så tomt de vart när hon begav sig tillbaka till hooden igen. Önskar att hon kunde stanna här hos mig. Men nu kommer jag ju hem snart, sista rycket för att sen få vara hemma i tolv veckor. Thank you god vad underbart de ska bli!

Nåväl, jag och Ellis och resten av brudsen har hunnit med både de ena och de andra! Vi har shoppat lite, ätit goda middagar, myst på waynes uteservering druckit en massa vin och dansat loss på Olles och efterfestat med norrlands "stolthet" Rabih (?) och hans chompisar. haha..  

Det är förjäkla trevligt att ha lite sällis och sovsällskap, de blir inte så ensamt.
Grymt roliga dagar men imorgon hinner verkligheten ikapp mig det står plugg på schemat hela dagen lång för att sen se Sex and the city 2! åh så jag längtar. Så de blir nog en kalashelg det här med. På lördag ska vi ju dansa loss till Adam Tensta!

Pussopussogodnatt!



I <3 U, och tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Lillan.

Vad roligt ni verkar ha haft! :D kuuuul!

i carry your heart! <333

2010-05-28 @ 10:17:44
URL: http://nattus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0